Ağızdan Üfürülen Teveccüh… Mahsenli Ali Efendi’nin Aktardıkları Manevi Teveccüh..

 

BİR GÜN, ÜSTADIM ŞEYHİM MAHSENLİ ALi EFENDİ HAZRETLERİ BENİ EVLERİNE ÇAĞIRDILAR.. VAKİT KAYBETMEDEN MAHSEN KÖYÜ’NE DOĞRU YOLA ÇIKTIM.

AKŞAM ÜZERİ KÖYE VARDIM VE KENDİLERİNE MİSAFİR OLDUM.. HUZURLARINDA BULUNUP KENDİLERİNİN BİR SÜRE SOHBET VE MUHABBETLERİNE NAİL OLDUM.. YATMA VAKTİ GELDİĞİNDE, ALİ EFENDİ HANIMINA “HANIM, YATAKLARI HAZIRLA, SIDDIK’IN YATAĞI DA YANIMIZDA OLSUN, SIDDIK BİZİM EVLADIMIZDIR.” BUYURDULAR..

ALİ EFENDİ HAZRETLERİNİ HANIMLARI, MUHTEREM ANNEMİZ, BENİM İÇİN DE BİR YER YATAĞI HAZIRLADI.. EFENDİM ALİ EFENDİ HAZRETLERİ, BENİM HEMEN YANI BAŞIMDAKI YATAĞA UZANIP MÜBAREK BAŞLARINI YASTIĞA KOYDULAR. BEN DE HEMEN UYUMAYA ÇALIŞTIM..

HENÜZ UYUMUŞTUK VE ÇOK GEÇMEMİŞTİ Kİ, BİR SAKAL GÖĞSÜMDEN AĞZIMA DOĞRU GELİYOR VE BİRİSİ BANA “OĞLUM SIDDIK, FEYZ AL” DİYE SESLENİYORDU.. BU NİDAYLA UYANIP HEMEN ETRAFIMA BAKTIM.. ANCAK ODADA HİÇ KİMSE YOKTU.. ALİ EFENDİ HAZRETLERİ YATAKLARINDA YATIYORLARDI…

KENDİ KENDİME “RÜYA GÖRDÜM GALİBA” DİYEREK TEKRAR UYUMAYA BAŞLADIM.. YİNE AZ BİR ZAMAN GEÇTİKTEN SONRA, AYNI SESİ DUYDUM, BİR SAKAL, GÖĞSÜMDEN AĞZIMA DOĞRU GELIYOR VE “OĞLUM SIDDIK, FEYZ AL” DİYORDU.. ANCAK ETRAFA BAKTIĞIMDA, ODA İÇERİSİNDE NE BİR KİMSE NE DE ANORMAL BİR DURUM VARDI..

BİRAZ HEYECANLI VE KAFAM KARIŞIK OLARAK TEKRAR YATTIM.. BİRAZ SONRA YİNE AYNI ŞEYLER ÜÇÜNCÜ KEZ TEKRARLANDI.. ANCAK BU SEFER KALKIP ETRAFA BAKTIĞIMDA, ŞEYHİM ALİ EFENDİ HAZRETLERİ DİZ ÜSTÜ OTURMUŞ “HU” ESMASI ÇEKİYORLARDI…

BİR ANDA YAŞADIĞIM OLAYI ANLAYARAK YERİMDEN KALKTIM VE KENDİLERİNE DAHİL OLDUM.. BİRLİKTE SABAH NAMAZINA KADAR ZİKİR ÇEKTİK.. ZİKRE BAŞLADIĞIMIZ ANDAN BİTİMİNE KADAR BÜYÜK MANEVİ HALLER VE HİSSİYATLAR YAŞADIK…

ÖYLE Kİ, AĞZIMIZDAN ÇIKAN HER BİR ESMAYI, BİR MELEK GELİP KAPIYORDU…ÜÇ KANATLI, BEŞ KANATLI VE YÜZ KANATLI MELEKLER ETRAMIZDA NURDAN HELEZONLAR ÇİZİYOR VE YERDEN ARŞA KADAR BİR KÖPRÜ KURUYORLARDI…

BU YAŞANANLARI ALİ EFENDİ HAZRETLERİNE ZİKRULLAHTAN SONRA SORDUĞUMDA, KENDİLERİ BANA “EVLADIM, BİZLERİN BEDENLERİ NASIL MADDİ GIDALARLA BESLENİYORSA, MELEKLERİN GIDALARI DA MANEVİYATTIR, YANİ ZİKİRDİR…

BEDEN BİR MADDEDİR, MADDEYİ MADDE İLE BESLERSİN ÇÜNKÜ ONUN GIDASI ONDADIR. RUH İSE BİR MADDE DEĞİLDİR, O BİR CEVHERDİR, BİR MANADIR… MANANIN DA GIDASI ZİKİRDİR..

ALLAHÜ AZİMÜŞŞAN HAZRETLERİ, RAD SURESİ’NİN 28. AYETİNDE “KALBLER, ANCAK ALLAH’I ZİKRETMEKLE TATMİN OLUR” BUYURMUŞLARDIR…

TATMİN OLMUŞ KALB, RABBİ İLE BERABERDİR.. BİR HADİS-İ ŞERİFTE EFENDİMİZ ALLAH RESULÜ (A.S.) ŞÖYLE BUYURMUŞTUR:

“ŞÜPHESİZ AZİZ VE CELİL ALLAH ŞÖYLE BUYURUR: BEN KULUMUN BENİ ZANNETTİĞİ GİBİYİM.. KULUM BENİ ANARKEN BEN MUHAKKAK ONUNLA BERABER BULUNURUM. EĞER O BENİ GÖNLÜNDE GİZLİCE ZİKREDERSE, BEN DE ONU GÖNLÜMDE ZİKREDERIM. EĞER O BENİ BİR CEMAAT İÇİNDE ZİKREDERSE, BEN DE ONU O CEMAATTEN DAHA HAYIRLI BİR CEMAAT İÇİNDE ZİKREDERİM. KULUM BANA BİR KARIŞ YAKLAŞIRSA, BEN ONA BİR ARŞIN YAKLAŞIRIM. KULUM BANA BİR ARŞIN YAKLAŞIRSA, BEN ONA BİR KULAÇ YAKLAŞIRIM. O BANA YÜRÜYEREK GELİRSE, BEN ONA KOŞARAK VARIRIM.”

“YA SIDDIK EVLADIM.. ZİKİR, İŞTE TAM OLARAK BUDUR.. BUGÜN BEN RABBİME YAKINLAŞTIM DESEN VALLAHİ YALAN OLMAZ” BUYURDULAR..

ALLAH BİZLERİ DE O KUTLU VELİLERİN ŞEFAATİNE NAİL KILSIN..AMİN..

Ağızdan üfürülen teveccüh.. kategorisinde yayınlandı. Ağızdan Üfürülen Teveccüh… Mahsenli Ali Efendi’nin Aktardıkları Manevi Teveccüh.. için yorumlar kapalı
