Bangladeş: Cemaat-i İslami lideri şehid edildi

banglades lideri

١٥٤

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ يُقْتَلُ فى سَبيلِ اللّهِ اَمْوَاتٌ بَلْ اَحْيَاءٌ وَلكِنْ لَاتَشْعُرُونَ

(154) ve la tekulu li mey yuktelü fi sebilillahi emvat bel ahyaüv ve lakil la teş’urun

Demeyiniz Allah yolunda ölenler için ölüler hayır onlar diridir ve lakin idrak edemezsiniz


1) Ben masumum herhangi bir suçum yok. Beni iftira atarak öldürüyorlar, Şuhagpur katliamından dolayı beni suçladılar lakin benim bu katliamla uzaktan, yakından herhangi bir alakam asla olmadı. Onlar bana zulmedecekler  Allah’ u Teala’dan bu konuda ki isteğim benim şehadetimi kabul etmesidir. Ülkemdeki insanlardan bu konuda bana dua etmelerini istiyorum . Bana zulmedenleri ise Ahkam’ul Hakimin olan Allah’a havale ediyorum. Allah’u Teala bana zulmedenlere, ahirette bunun hesabını elbet soracak benim idam edilmeme kim vesile olduysa onlara bunun cezasını elbet verecek.

2) Şehadetimin öncesinde İslami hareketin dava erlerine tavsiyem ise, Kuran’a sarılmaları, Kuran’ın hükümlerini öğrenmelerini ve hayatlarına tatbik etmeleridir. Özellikle Tefhimü’l Kuran’ı daha fazla okumanızı tavsiye ediyorum, Kuran size Nur yolunu gösterecek. Hapishanede dört duvar arasında kaldığım güneler de kalben şunu idrak ettim ki Kuran ilminden daha kuvvetli bir dünya malı yoktur. İslami hareketin mensuplarının Kuran ilmi ne kadar çok olursa hareketin kuvveti de o kadar çok olacaktır. Dava mensuplarının maneviyatı ve imanı kuvvetli olacaktır ve bunun sonucunda Allah’ın dinini yer yüzüne hakim kılmak için daha fazla gayret sarf edeceklerdir. Dava kardeşlerimden ricamdır, ne olursa olsun Kuran hayatınızın her safhasında yer alsın.

3) İslami hareketin mensuplarının en önemli işi Allah’ın dininin hakimiyeti için canla başla çalışmaktır. İslami Hareket hiçbir zaman batılla anlaşma yapamaz ve taviz veremez.  Hak ile batıl karşı karşıya geldiklerinde Hak, Batıl’ın beynini darmadağın edecektir. Batıl her halükarda mağlup olacaktır. Batılın dağları yerinden oynatacak gücü olsa da, İslami hareket, batıla boyun eğmez ve onunla pazarlık yapmaz. Allah’u Teala iman edenleri imtihan edecek, bu imtihanı kazananların eliyle İslam’ın sancağını muzaffer kılacak. Benim İslami Hareket mensuplarından beklentim şudur; İslam’ın galibiyeti için elinizden gelen en büyük fedakarlıkları yapın!

4) Allah’u Teala buyuruyor ki, Kimleri seversem onları huzuruma şehit olarak kabul ederim! Bunun karşılığında şehidin kanın döküldüğü yere Allah’u Teala zaferi ulaştırır. Sizlerden şöyle bir dua etmenizi istiyorum; Allah beni sevdiği bir kulu olarak huzuruna kabul etsin Çünkü müminler için Allah’ın sevdikleri listesinde olmaktan daha hayırlı bir şey yoktur.

5) Cemaati İslam’ın mensuplarına sesleniyorum; Hiçbir taviz vermeden, hiçbir pazarlık yapmadan Allah’ın dininin galibiyeti için canla başla çalışın. Bu ülkede ki insanlar, zalimlerin zulmünden kurtulmak için eninde sonunda muhakkak Cemaati İslam’a gelecekler ve inşallah Cemaati İslam’a kucak açacaklar.

6) Chattra Shibir mensubu genç kardeşlerime sesleniyorum, gençliğinizden, okul hayatınızdan fedakarlık edip Allah’ın dini için çalışıyorsunuz bunun dünyada örneği çok az. Bu fedakarlık hiçbir zaman boşa gitmez. Allah’u Teala davamız uğruna şehit olan gençlerin kanı üzerinden İslam’ın zaferini yükseltecek inşallah.

7) Son olarak duam şudur ki benim hayatımın karşılığında halkım bu zalimlerin zulmünden kurtulsun inşallah!

Allah ülkemizi zalimlerin tuzaklarından ve şerlerinden korusun.

Şehit Muhammed Kamaruzzaman 

....... kategorisinde yayınlandı. Bangladeş: Cemaat-i İslami lideri şehid edildi için yorumlar kapalı
